luni, 23 martie 2009

Materialism ?!



Ce este materialismul?

Materialismul este o conceptie filozofica potrivit careia materia este factorul prim, iar constiinta factorul derivat. Materialistii/materialistele sunt adeptii acestei conceptii, manifestata in general, in randul fetelor sau femeilor care adopta un mod autodistructiv de-a gandi, spre exemplu : “Ce-mi trebuie integritate, verticalitate sau vre-un pic de moralitate cand pot sa am parte de un IDIOT COCALAR caruia-i trebuie trei ore sa lege doua cuvinte, are integrame-n gura, e chel si burtos, dar are masina nemteasca si poate sa-mi ofere o gramada de sex inutil si alta de BANI ?”.

Dupa ce aceste materialiste ajung la o anumita varsta, singura lor sinapsa prea mult spus integra da un ultim semnal creierului lor deja partial atrofiat : Ce a fost in capul meu ? (absolut nimic) … Viata mea nu are nici un sens ! (dar pana in acum a avut?). Am un copil redus mintal, negru si puturos, iar sotul meu e un hoit viu ! DE CE EU ?!?! (pentru ca esti mai proasta ca o nuca). Dar in mod evident acest exemplu este valabil doar in contextul in care relatia dintre materialista si idiot nu se destrama (fapt FOARTE rar intalnit), avand ca urmare alta relatie intre materialista si un nou idiot cu o situatie financiara si mai buna.

Prin analogie, unul dintre cele mai plauzibile scenarii este acela conform caruia materialistele respective adopta stilul “Smeagol” (eul liric al tarfelor materialiste) din “Lord of the rings”. Atunci idiotul chel, burtos si cu situatie financiara buna intra in rolul stimatului Frodo, care aratandu-le materialistelor INELUL de aur cu vreo doua - trei pietre semipretioase, pentru care au batut si talharit idioti care au suparat alti idioti, acestea intra in rolul lui Smeagol si subit, incep sa auda in mintea lor poroasa si creata o voce foarte impunatoare si din ce in ce mai puternica, neputandu-i rezista : MUST STICK WITH MASTER (cocalarul idiot, chel si burtos, posesorul INELULUI), MASTER WILL TAKE CARE OF US !!!. In cazul in care alta materialista stupida, dar care arata mai bine, se etaleaza cocalarului idiot, caruia singura sa forma de a actiona (instinctul) ii dicteaza sa-i daruiasca ei INELUL, materialistele labile psihice si tradate, intra in modulul defensiv : “MASTER BETRAYED US, WE MUST KILL MASTER ! (or spend all he’s undeserved money)”. Dar in final, dupa ce prima materialista initial ivita in campul vizual al cocalarului idiot revine la acesta, in cutia craniana goala si scorojita a idiotului rasare REGRETUL, ce se manifesta cu o multitudine de status-uri ipocrite si retardate: “Poop iuby meu”, “Viata mea nu are sens fara tine (ca nu mai are cine sa-mi cheltuiasca abuziv banii obtinuti in mod imoral)”, etc.

Darrr, toate lucrurile de mai sus acum sunt cam inutile. Motivul ?! Criza financiara, recesiune, you know ... shits like that. Si deja au inceput glume pe seama asta: De cand cu criza financiara fetele nu se mai marita din interes, acum sunt nevoite sa se marite din dragoste [yeah right], sau chestia aia cu A4, A6 si RATC/RATB etc.

Eu unu, personal urasc materialistele/materialistii. Urasc genul asta de pesoane, mi se par niste PARAZITI care se leaga de tine si te sug de bani si viata. In fine, fiecare cu parea lui.

In concluzie, viata-i de cacat si conteaza doar modul de abordare al ei, iar stupiditatea si superficialitatea colcaie in toata lumea…

LIFE SUCKS, AND IF IT WOULD SUCK ME TOO, I’D BE A HAPPY MAN !

Autori: Jack & Benny
Reactualizat: Eu


P.S.: Poza ? Va dati voi seama.

5 comentarii:

Anonim spunea...

jimmy, tu cumva iti postezi cursurile de la facultate pe net? sau devii filosof, ca si sor-mea?

Alexandru Lupse spunea...

Nu le postez p-alea .. Ca nici eu nu le inteleg =))
Filosof ? Nu :))
Frustat ? :-? Nu prea =))

Anonim spunea...

immm
nu inteleg ideea aici la discutia voastra...
ps: cristina jimm era filozof de mult... cam de pe vreme cand eu ma impiedicam pe scari in mall :)

Anonim spunea...

Ahhh, scarile din mall... E greu cu rulantele astea, deh.
@jimmy: am zis eu de frustrat? te-ai autosesizat? :))

Alexandru Lupse spunea...

:))
oarecum :))