joi, 2 aprilie 2009

Don't you just hate them ?


Ati dat vreodata peste persoane care incearca din rasputeri sa fie ca voi ? Adica ma refer la persoane care va imita la disperare ...
Eh, eu am dat. Si sincer nu le suport. Mi se par cele mai penale fiinte. Ok, vrei sa fi ca Justin, Akon [nu stiu ce mi-a venit sa zic Akon :))] etc, inteleg, dar asta e absurda. Nu ca as fi eu nu stiu ce vedeta, chiar nu sunt, sunt un om simplu, cu calitati si defecte, chiar nu cred ca as fi bun de "role model". Eu unul, le-as recomanda astora sa mearga la un psiholog ca au ceva mari probleme cu capu'. Nu au pic de personalitate, sunt niste umbre, wanna be.
Si nu deranjeaza ca vor sa ma "imite", ma deranjeaza faptul ca nici nu au taria sa recunoasca, se dau mari si tari, si daca iti sunt prieteni iti mai intorc si spatele si te vorbesc si de rau [nu ca m-ar interesa :))]. Stau si ma gandesc; daca eu as manca azi un cacat [la propriu], ar manca si ei ?
As zice mai multe, dar persoana respectiva cred ca s-ar autosesiza, si nu vreau sa pierd "contacul", vreau sa vad cat de departe merge chestia asta.
Poate maine-poimaine, imi ia si numele, si porecla si incearca sa-i faca pe prietenii lui sa fie ca ai mei [ca vrea, dar nu are cum sa aibe 'friends like mine' :>]

Get a life dudes.
Take Care :)

6 comentarii:

Anonim spunea...

=))
I can`t do anything, but to ask myself are they going to eat shit? :))
merita oare sa incerci?
iti voi raspunde eu la aceasta intrebare a ta:
da, vor manca si ei un cacat, si poate se vor si filma in timp ce vor face lucrul asta ca sa para autentici :)
iti spune o persoana care nu seamana cu nimeni dar multi seamana cu ea :))
ei sunt asemenea lui sisif, refuza sa isi creeze activitati noi de frica, ca se vor creea probleme ce nu stiu sa le gaseasca rezolvare... Asa gasesc totul la tine, atat modul de a'si petrece timpul, de a se tunde, de a se imbraca, cat si replicile in caz ca cineva ii critica: a nu-ti place? da' si jimmy face la fel ;)"
=))
dork, get a life!
si scuza o sa fie: eu nu ma i-au dupa moda, ci o stabilesc"

Anonim spunea...

imitatia este cea mai sincera lauda :)

Alexandru Lupse spunea...

Tu sti bine la cine ma refer :-"

Anonim spunea...

desigur :)

Rain. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Bă, eu trăiesc alături de asemenea persoane. Am crescut cu ele. Noroc că nu am o personalitate influenţabilă. De obicei, eu stabilesc contraste. Acum mă refer în special colegii mei de clasă.